2022. július 30., szombat

maga rendőr?

 ahogy kiléptem a kapun a szembenlevő játszótér végében pont a felirat alatt (kutyákat behozni tilos) láttam egy kutyáját gyanútlanul  legeltető nőt

nem birtam ki, odaszóltam neki, hogy nem akarok akadékoskodni , de tilos...

talán nem vette észre a kiirást?

maga rendőr? vágott vissza egyből

nem, csak egy egyszerű polgár , aki félti a gyerekeket...

miért? látom, hogy épp dolgát végzi a kutya?

nem. de akkor már késő is lenne...


közelebb jött, pontosan a bejárati lépcső elé - sajnos)

a kutya gyanusan megközelitett, nem volt rajta póráz

kértem a gazdáját, hogy ne engedje hozzám

mondta, nem harap, csak azt aki nem szimpatikus neki

mondom én valószinűleg épp nem vagyok az neki...

felrakta a pórázt...


és a továbbiaknan kedélyesen elbeszélgettünk . más témáról is:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése