2022. július 22., péntek

HIHETETLEN 2011 JULIUS 22

 

a 19-i bejegyzésem  "a magyar Anna Frankról"  - közérdekűnek gondolva, feltettem a nolblogra is. mára felkerült a szerkesztő ajánlatai közé is:

A Szerki ajánlja:

a magyar Anna Frank naplója

aliz2

a könyvtár polcán láttam meg váratlanul ezt a könyvet, pontosabban a jobb oldalán, a copfos kislány fényképét mintegy le- s megpecsételő Dávidcsillagot...

 ..........

Tényleg közérdeklődésre tett számot. Eddig 662-en olvasták. És a kommentekkel a 81. számnál tartunk. A kommentek közt van nagyon sok együttérző, felemelő, de van néhány, ami elkeserit. Ezekől az derül ki, hogy egyesek, Anna Frank naplóját hamistványnak tartják, és olyan gyűlölet árad belőlük, hogy nem is találok szavakat...  Unják és tagadják a holokauszt témát. Most kezdem igazán érzekelni azt a képtelenséget, amit "holokauszttagadásnak "neveznek...

épp mostanában találtam a neten egy képet. Theresinből . Engem oda deportáltak.(Strasshoff és Zlabings után) 1 éves koromban. (akkoriban még nem tudtam volna naplót irni - amit később hamisitványnak nevezhetnének. vagy lehet, hogy nem is voltam Theresinben?

Lehet, hogy az egészet csak kitaláltuk?



 


aliz2. :: 2011. júl. 22. 23:10 :: 15 komment 
Kategóriák: 
vélemény :: Címkék: blogkommentekkonyvzsidóság


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése