2022. július 12., kedd

betonzaj

julius 8. 

9 óra, fent vagyok, de még fekszem. Örületes zaj felülről! Az a csiszolós, fúrós, felfokozottan. Persze, a 3.emelet új lakója még nem fejezte be a fürdőszoba átalakitását. Kb egy hete szóltam nekik a hang után menve.  Meglepődtek. Mondtam, hogy szokás kiirni a táblára a többi lakónak, mihez tartás végett. Majd hétfőn még csinálják, mondták, kedd lett belőle... és azóta is időközönként!

A táblán semmi kiirás. Miért is lenne?

Nem értem,,a beton nem átalakitásokra való

Most kádat akarnak berakni a fürdőszobába, a korábbi zuhanyozót verik szét, de eredetileg persze kád volt...

Ha új lakó jön,az megint zuhanyozót csinál???

5 megjegyzés:

  1. Új lakók érkeztek, és két lakást is felújítottak nálunk az elmúlt hetekben. Ugyanabban a cipőben jártam, mint te. Rossz volt hallgatni szinte állandóan a fúró és a kalapálások zaját.
    Az egyik lakó a hirdetőtáblára kiírta, hogy elnézést kér a kellemetlenségért a másik nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nem is az elnézéskérés miatt kéne, hanem hogy ne legyek itthon olyankor

      Törlés
  2. Vicei Károly
    Elolvastam
    Válasz6 ó.
    Gonda Julia
    Vicei Károly pillanatnyilag csönd van, de ez csak szünet -egyek el itthonról
    Válasz8 ó.
    Vicei Károly
    Gonda Julia, eső volt, és lehet
    Válasz6 ó.
    Gonda Julia
    Vicei Károly van
    Válasz6 ó.
    Vicei Károly
    Gonda Julia, tudom.
    Válasz4 ó.

    VálaszTörlés
  3. Zsófi Bodor
    Én egy hét óta élvezem a fúrás, faragás, fexeles, betonkeverő,
    reggel 3/4 7 től
    Válasz5 ó.
    Gonda Julia
    Zsófi Bodor meg vannak őrülve..ez már kényszeresség
    Válasz5 ó.
    Zsófi Bodor
    Gonda Julia mindenki felújít,mert a pénz nem ér semmit
    Válasz4 ó.
    Edit Martonosi
    Az én fejem felett fél éve megy a fúrás-faragás. Néha azt hiszem rám szakad a mennyezet és még most is fúrnak... 🙁
    Válasz5 ó.Módosítva
    Gonda Julia
    Edit Martonosi yzázsgor meggondol
    nám a kertes házból költözést
    Válasz5 ó.
    Edit Martonosi
    Gonda Julia igen, ott nyugalom van, viszont ha udvar, kert is van, komoly erőfeszítés a karbantartása vagy sok pénz. Engem csak ez tart vissza.
    Válasz5 ó.Módosítva

    VálaszTörlés