2022. július 15., péntek

DÉLI FÉNYEK 2012 JULIUS 15

 

azt olvastam, hogy ha szerencsénk van, láthatunk Északi Fényt mi is -a rendkivüli napkitörések folyományaként. Már este felé jutott eszembe, kibicikliztem hát a töltésre,

láthatárt fürkészni.




csak a Nap felhőkön rózsaszinné átszűrt, megtört fényeit 

Balról meg ezt:



ami viszont közeledve hozzá füst szagot árasztott... Lent , a Maros parton gazt égettek... (ennek füstje tetszelgett valami déli fény gyanánt a szemembe?... (igy jár az ember, ha nagyon vár valamit...)

 Északi fény hiján  bebicikliztem a városba 

 egészen a szökőkútig

Ott ezt láttam:

ezt a fényt,

a "hagyymavirág" csöppjeiben...


A víz valóban "folyékony fény"....





Mit nekem az északi...?





aliz2. :: 2012. júl. 15. 22:39 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: fotókMAKÓtermészet







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése