2022. július 18., hétfő

SÉTA AZ ANDRÁSSY ÚT KÖRÜL 2012 JULIUS 18

 

apukám az öccsével, ifjúkorukban, sokat sétáltak-beszélgettek az Andrássy úton. Nem hiszem, hogy ezért, de én is mindig szívesen járok arrafelé, akörül...



valamelyik estefelé is ott köröztem... én  igaz, egyedül... , a Paulay utcából kijőve, hosszan tűnődve (volt min) -megállva Radnóti (szobra ) előtt...

aztán Kálmán Imre (szobra) mellé leülve egy képzelt csevelyre, a Nagymező utcán, az Operett színház előtt:






míg feltűnt, hogy mögöttünk, a kivilágított Thália színházból özönlik a tömeg, majd a színház előtt egy STÁB polójelzésű csoporttumultus kamerákkal, előtte  egy rövid hajú, magas, nem mondom, igazán mutatós, lány teszi-veszi magát előttük, ezüstszinű overállban, huzigálva magán az öltözékét... mi lehet? mentem közelebb, aztán láttam egy menő tehetségkutató tévéműsor jelzéseit.... a színházi bejáraton is, és gondoltam, nem egy kezdő "kiscsaj" illegeti-billegeti magát egy tévéstáb előtt, hanem maga Ö. N. - a műsorvezető, de miért is telik vagy egy fél órába, hogy egy mondatot elrebegjen és felvegyék?...

aztán visszavonultak a színházterembe... a médiasztár és hosszú sleppje... az emberek...

 a szobrok meg maradtak...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése