2022. július 18., hétfő

ritmuszene

 menet közen tudtam meg, hogy a vasárnap esti szokásos zenepaviloni koncert ma nem ott hanem a Hagymaházban lesz. A múltkor a gitárosoknál nem is voltam, most se volt sok kedvem elmenni az ütősökhöz (mégha 10 éves jubileumukat is ünneplik)- de meguntam a tespedést, meg még fülemben cseng lányom mondása, hogy menjek mindig ha v an valami (olyan ritkán is van)...

a pénztárnál azt mondták a helyszinváltozás a fényjátékok miatt lesz, nos nem igen láttam fényjátékokat, egyszer leoltott villany mellett ciklámen és zöld neonszinű dobverőket kivéve



én az ilyen ritmuszenéket egy idő után megunom, mintha mindig ugyanazt játszanák, én jobb szeretem a dallamokat...



se a dob, se a xilofon nem az én világom

de ezzel szinte egyedül vagyok



annyi ráadást kellett adni, én az elsőnél kiosontom, mert megszólalt a mobilom (lányom) , s kisomfordáltam....megkönnyebbülve, de a beszélgetésünk után is még kiszűrödött a hagymaházból a tamtam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése