2022. július 17., vasárnap

csendes kisváros

 Csendes kisváros - írhatnád egy regénybe.

Tikkasztó nyári meleg. Azt mondják 100% a páratartalom. (ez azt jelenti hogy több nem is lehet? - kérdezte a pincér, megtörölve homlokát)

Senki sincs az utcán. Csaak a krónikás , egy padon, pihen.

Néha egy biciklis, egy.két járókelő. Azok is csendesek.

Visszafogott az élet

Autók suhannak el (biztos légkondis belül)

A szél kicsit megrezegteti a leveleket. Fújhatna jobban.

Valaki a panelfalak mögött csúnyán köhög. (Jó, hogy nincs a közelben)

Egy öreg guberáns lép botjával a szemközti kukához, keresgél benne, hosszamn, ez némi zajt csap

Átjön a szemközti árnyékos oldalra, leül egy padra, olyanra mint én, csak a szomszéd ház elé

Haza kéne menni, inni egy ébresztő kávét , aztán lefeküdni...

A guberáns is visszament a napos oldalra, egy másik kukához, szerencsét próbálni...



3 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Jó volt olvasni, sajnos ilyen élettelen a mi városunk. Milyen lesz ezután...
    Válasz1 p.
    Gonda Julia
    szerintem a déli hőségben jól teszi, hogy ilyen 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edit Martonosi
      Gonda Julia máskor is ilyen. Régen délután tele volt a szökőkút környéke beszélgető emberekkel, nem találtál üres padot, sok éve ez már nem gond. Igaz ma már alig állnak szóba az emberek egymással.
      Válasz15 p.Módosítva
      Gonda Julia
      szerintem tele van mostanában is, tán nem hét végén - nekem nem hiányzik se a zsufoltság se a ricsaj... elég ordenáré, ha van
      Válasz11 p.Módosítva
      Edit Martonosi
      Gonda Julia nekem mindegy, ha vannak nem zavar, ha nincsenek, az sem. Én nem járok sehová, csak ahová nagyon szükséges.
      Válasz7 p.
      Gonda Julia
      én is csak egyszer egy nap (nem is mindig), de van ami feltűnik és van ami zavar is bizony!

      Törlés
    2. Edit Martonosi
      Gonda Julia ezzel én is így vagyok, de mivel semmit nem tudok tenni ellene, próbálok nem is foglalkozni a dologgal.
      Válasz1 p.
      Gonda Julia
      nem vagyunk egyformák! 🙂

      Törlés