2022. július 12., kedd

KIMARADÁS 2011 JULIUS 11

 

Na tessék, kimaradt a tegnapi napom, legalábbis itt... Nem csoda, hiszen jóval előbb aludtam el, mint szoktam, ami viszont nem is csoda ahhoz képest, hogy szinte egész nap álmos vagyok mostanában, a szédelgéseim mellett. Jókat alszom, nem olyan jókat álmodom, bár emlékszem rájuk újabban (jobb volna, ha nem?), és szép hajnalokra, napkeltékre ébredek. Aztán kezdődik elölről; pár óra múlva rámtör ez a tompa álmos-fáradt-lustaság. Lehet, hogy nem is lelkileg vagyok én lusta, hanem fiziológiailag? Persze, hogy mi az eredet...?az más kérdés, ha mindennek alapjaiban lelki oka van. Mi volt előbb. (a tyúk vagy a tojás) Tulajdonképpen már születésemkor is lusta voltam, 3 napig tartott míg méltóztattam erre a világra jönni, ezzel elég sok szenvedést okozva szegény anyámnak - nem segítve neki. (Félek, hogy a későbbiekben sem túl sokat...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése