2021. szeptember 19., vasárnap

UNOKÁMNAK írtam

 -Mama, mesélj!

-Miről?
-Magadról
(a kiskoromról, persze)


egyszer volt , hol nem volt egy kislány… most is van…. Csak most már nem kislány, hanem néni, a te egyik nagymamád: Julimama
Nagyon rég született az a kislány..több mint 70 éve.
(Amikor te születtél, Vince, akkor ő már majdnem 70 éve élt… )
 
Nagyon megörült annak, hogy kisunokája született. Nagyon örült annak is, amikor kislánya, aki a te anyukád. Amikor a kislánya született, akkor se volt már túl fiatal, betöltötte a 40-et is. Hatalmas volt a boldogsága és öröme, hogy végre ő is anya lett. És nagyon-nagyon szerette a kislányát: Timikét. Aki a te anyukád. Most is szereti, csak másképp, persze. És velük lakott egy nagy házban Timike nagymamája is, az én anyukám, akit úgy hívott Timike, hogy Dusi mama. Dusi mama is nagyon boldog lett, hogy született unokája. Mindig mosolygott, amikor csak meglátta, amikor csak átment a szobáján, nagy öntudattal, kis apró lábaival...Dusi mama azt mondta neki ragyogó szemekkel és mosolyogva (mindig mosolygott, amikor csak látta!) CSILLAGOM! De Timike csak durcásan annyit mondott, -ÉN NEM VAGYOK CSILLAG! A CSILLAG AZ ÉGEN VAN. És ment tovább , hátra se nézve.
És képzeld, hallottam a napokban, hogy ez a kis Timike felnőve, anyává, a te anyukáddá, azt mondta neked, a kisfiának, hogy CSILLAGOM.
Na , mit szólsz ehhez, csillagunk?



6 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni a szeretet megnyilvánulásait.

    VálaszTörlés
  2. Ők a legfényesebben ragyogó csillagaink. A gyerekeink, az unokáink 🥰

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon aranyos mese, vagy nem is mese? A csillag a valóság. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is tudok meséket... csak a valóságot...

      Törlés
  4. Gonda Julia
    sorozatnak szántam, de félbemaradt., majd lehet, hogy folytatom
    Válasz
    1 é.
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Nagyon kedves mese. 🙂
    Válasz
    1 é.
    Szekeres Irén Katalin
    Nagyon tetszett ,magával ragadott ez az élethű mese.🙂☀️
    Válasz
    1 é.
    Faragó Imréné
    Annyira jó!
    Válasz
    1 é.
    Maria Boleman
    Érdemes lenne!
    Válasz
    1 é.
    Gonda Julia
    csak lassan tényleg kinő a "mesékből" 🙂 (nekem meg nincs is élrzékem hozzá, csak legfeljebb az igazikhoz, ami "nem mese" (az gyermek..." 🙂
    Válasz
    1 é.

    VálaszTörlés