2021. szeptember 30., csütörtök

külön(leg)ös képek

 hát, nem is tudom, miket gondoljak ezekről a képekről...nem tudom művészet-e, mindenesetre alkotójuk annak tarthatja, hiszen művész neve van: Mygan

(amúgy civilben (azaz nem) rendőrkapitány volt, méghozzá nagyon rendes, tisztességes, humanus...erről egyszer személyesen meggyőződhettem. "Művészkén" már mintha fennhéjázóbb lenne? - sajnos

a megnyitóra el se mertem menni,, pedig látom nagy felhajtás volt, beférni se nagyon fértem volna...

tegnap (ugyancsak elszalaszva egy eseményt , könyvbemutatót, a végére azért felrohabntam megvenni a könyvet Apakulcs - vőmnek azaz közvetve unokámnak... pedig igazén jó apa, de lehet még jobb a könyvvel? Légy kulcs- irta bele Süveges Gergő, kicsit sértően...) nos ha már ott, megnéztem még a falakon csüggő képeket, nem tudom a technikáját(azt hiszem fekete lapon fehér ceruza?( volt egy kettő, ami megragadott, de inkább zavartak a fényképszerű részletességek és a témák sekélyes hatásvadász jellege...

itt néhány megragadó:

Chopin


a panel  börtönében


magányos öreg


a mozgalmas megnyitó:



3 megjegyzés:

  1. Nem tudom megítélni, de a két öregről készült kép nagyon kifejező, sokat mond a bácsi arckifejezése és a néni testtartása.

    VálaszTörlés
  2. Mint ahogy nyilvan a Chopin portre is!

    VálaszTörlés