2021. szeptember 19., vasárnap

MAJD... 2008

 

ezt a majd...ot vagy 2 napja -saját magam, megnyugtatására írtam fel (ideiglenes?) címként, hogy legalább a címmel lefoglaljam a nap helyét "lineám"nak, de aztán persze az a nap lineanélkül múlt el, másnap meg nem pótolhattam a bejegyzést , a "csalást" kis csúsztatással eltüntetendő, mert nem voltam otthonom és  számítógépem közelben, majd' 2 napig. Talán épp ezért volt az utazás előtti napom is olyan zsúfolt, hogy csak a címre futotta.

meg, ha jól emlékszem: futkosásra, idegeskedésre, intézkedésekre - fűtés ügyben. U.i. a hirtelen jött tél következtében észbekaptak  távfűtőink, hogy csak el kellene kezdeni a fűtést, s kikerültek a lépcsőházak bejárati ajtaira a TISZTELT LAKÓKnak szóló feliratok, miszerint, a fűtést megelőző légtelenítések folyamatban vannak, s kérik a fűtés megkezdéséig - legalább - teljesen kiereszteni a radiátorszelepeket. persze dátum sehol, valahol viszont azt hallottam, hogy fűtés kezdetekor tanácsos a radiátoraink mellett figyelni árgus szemekkel, nem csöpög e... de ha elutazom, hogy tudom figyelni, pláne, ha azt se tudom, mikor kellene. nos telefonálásaim eredményeképp kiderült, hogy azért vannak fennakadások, mert több lakó leszereli nyáron a radiátorokat, és a visszaszereléséről elfeledkezik. de délután légtelenítenek, nálunk amúgy se voltak leszerelések, s aztán estefelé adnak egy kis fűtést, így aztán nyugodtan elzárhatom a szelepeket utazás előtt. Hát én türelmesen vártam vagy 8-ig, de mivel még akkor is jéghidegek voltak a radiátorok, s beosonva a szomszéd lépcsőházba, tapasztalhattam, hogy ott bizony langyosak, lázas ügyeleti telefonálásokba meg intézkedésekbe bonyolódtam, miután kiderült, hogy valami baj lehet nálunk, csak azért nem melegek a radiátorcsövek, majd reggel 8 kor szólnak a szerelőknek... (pont mikor indul a busz) mindenestre tálkákat raktam a kicsavart szelepek alá, és egyéb biztonsági (fóliás) intézkedések után feküdtem csak le a másnapi út előtt (tulajdonképpen már másnap) Némi izgalmakkal, bár remélve, hogy mikor hazajövünk csak a meleg(ebb) vár, mint meglepetés. (egyébként így is lett, ha mérsékelt is az a meleg...) Irni viszont nem írtam. Teljesen betöltött a fűtéssel kapcsolatos izgalomáradat. Ami viszont, érdekes, ahogy kitettem a lábam a lakásból, elmúlt... A hideg viszont nem, de most már 20 fokban vagyok, s nem 17-ben, és langyosodnak a radiátorok, nemsoká el is zárhatnám, ha nem fáznék... meg még "ők" is messze vannak attól, hogy teljesen átmelegedjenek.

(a bejegyzés "igazi" dátuma: szeptember 21. 20 óra )


aliz2.
 
:: 2008. szept. 19. 22:34 :: 11 komment :: Címkék: , blogírasbosszusagokhetkoznapokutazas


3 megjegyzés:

  1. és ma, 2021-ben csöpög, 14 óta, mióta feltöltötték...:(

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de jó, hogy olvastalak, gyorsan kinyitottam minden elzárt fűtőtest csapomat. Talán megúszom a levegősödést.

    VálaszTörlés
  3. ha már csöpög, micsinájjak?!!!

    VálaszTörlés