2021. szeptember 26., vasárnap

kutyás story

 egy nő két kutyát sétáltat egyszerre, pórázon, meg-megállva, elég ügyetlenül (mintha a kutyák vezetnék őt és nem forditva) én egy padon ülök, sajnos erre jönnek, és mire hozzám érnek megállnak, a kisebb kutya rám néz nagy kerek, sóvár  szemeivel, és eléggé meg is közelit, mér a nagyobb is készül....mire rászólok a nőre, hogy távolitsa el tőlem a kutyát, mielött még közelebb jönne...

a nő jön a szokásos szöveggel, hogy de nem harapnak

csakhogy ez engem nem érdekel, mióta megharapott már egy soha senkit meg nem harapó eb)

erre azt mondja: MÁR VACSORÁZTAK!

humoros, nem mondom...igy valószinű nem engem akarnak elfogyasztani vacsi gyanánt?

de látom, pár lépéssel arrébb, hogy hogy meg-megállnak túrkálnak a füvön, ezt azt találgatva

úgy látszik nem ettek eleget "vacsorára"!

(lehet, hogy mégis csak jó lettem volna, desszertnek?)

2 megjegyzés:

  1. Márta Kormányné
    Ők egy nagyon szerethető kutyusok-akár a Gazdájuk.Ismerem őket!
    Válasz
    1 é.
    Gonda Julia
    csak egy nő van két kutyával a városban? nem hiszem... én is láttam már másikat is! s azok tényleg aranyosak voltak!

    VálaszTörlés
  2. Charlie Bogdan
    Engem eletemben 3- szor harapott meg kutya!! Hat nem volt kellemes egyik sem!! Nekem mondhatja, bar ki, hogy az o kutyaja nem harap, en nem hiszem el!!! Tartsa tavol mindenki a kutyajat tolem!!!!
    Válasz
    1 é.
    Gonda Julia
    én ugyanigy vagyok! csak a kutyások nem értik... ráadásul az a kutya, amelyik megharapott nem rendelkezett oltási igazolvánnyal!
    Válasz
    1 é.
    Charlie Bogdan
    Gonda Julia Nalam szerencsere mind a 3 kutya be volt oltva, de ez nekem nem sok vigaszt adott!! Bizony fajt mind a 3 a harapas!!
    Válasz
    1 é.
    Módosítva
    Gonda Julia
    hát én hónapokig rettegtem a veszettségtől (Mert oltást blindre nem adnak) ráadásul akkoriban született a kislányom (a védőnőm szüleinek a kutyája harapott meg!) (tetanuszt kaptam)

    VálaszTörlés