2021. szeptember 27., hétfő

BÉG BINDIG MEGFÁZVA - UNOM! 2007

 

nos, a biciklizáram is "megbetegedett" - tegnap (Korona-i) ebéd után (ahol csak a (zöldség)leves tudott csúszni igazán), vettem még egy trikót a Hong-Kong-ban (no nem egészen ott, kicsit közelebb, csak az ilyen nevű kinai (egykori Skála) árúházban, ha már e megfázás belémcsimpaszkodott, addig a biciklim a Korona közelében hagytam, (egyébként ott is szabad a gazda, új bérlőt keresnek, s eddig oda is csak egy kinai vendéglős jelentkezett...) s eközben olyan változások zajlottak le a zárjában, hogy nem tudtam kinyitni! Talán figyelmeztetés ez is, hogy maradjak már nyugton, s legalább ne biciklizzem, ha kimozdulok.(?) Hát így aztán gyalogolgathattam, előbb haza a pótkulcsért (gondolva, hátha a kulcs romlott el, s nem a zár), aztán a kulcsmásolóhoz, ahol kaptam is volna egy több kilónyi un. erőkart, amivel állitólag szét lehet nyisszantani a zár fémgyűrűjét (magam nem éreztem elég erősnek hozzá, hogy felemeljem), majd délután -ígérték- küldenek valakit vele, közben azért elmentem a biciklijavitómhoz is (legalább egyúttal áttoltam lányom biciklijét - amit egész nyáron nem használt ugyan (bár lehet, hogy épp azért mert puha volt a gumija) -, ott kaptam egy sprét, amit ha befújunk a zárba, esetleg megfordulhat tőle könnyebben a kulcs. Nos, nem ez volt a hiba. Vissza a kulcsmásolóhoz, most már segítséggel vissza a biciklihez. És nyessz - kiszabadultak a kerekek, csak fizetni kellett még visszamenni, de már biciklin! Tulajdonképpen sokkal könnyebb nekem biciklin "járni", mint a lábaimon.

De nem vagyok jobban,  sőt!,úgyhogy ma nem nagyon mozdulok, majd csak a déli órákban , csoportosítva a tennivalókat.

Most már prüszkölök is, folyik az orrom, és főleg el kezdtem köhögni - ami nem kellemes.

Orvoshoz azért nem megyek, lázam sincs. (a hőmérő szerint, de az érzete megvan) ( Különben is azt mondják, a megfázás, ha orvoshoz mész egy hétig tart, de ha nem mész , bizony eltarthat 7 napig is. Úgyhogy akárhogyis számolok hétvégére már makkegészséges leszek!

(mindenesetre - ahogy hallgatom a parlamenti híreket - jóval előbb (remélhetően), mint amíg rendeződik az egészségügy kérdése... )de mi az , hogy a tegnapi megegyezés nyomán  minden megyének egy (azaz1) (beteg)biztositója lesz, a fővárosban viszont 4! a főváros 4 megyét ér?!

kabbala tanfolyamra is csak a pestiek járhatnak, mint a tegnapi emailomból kiderült - méghozzá este 6 órai kezdetekkel - esz a sárga irígység, Raj és Popper tartják ráadásul - legalább majd az írásos anyagot próbálom azért megszerezni tőlük....

lehet, hogy akkor gondolkodtam jól, amikor ifjan, mindenáron szerettem volna a fővárosba kerülni?! 

bár ott nem biciklizhetnék... (?)

Viszont tegnap éjjel sikerült beállítanom az összes fogható (33!) tévécsatornát! Úgyhogy van itt már minden: angol (BBC), amerikai (CNN), olasz (RAIUNO), orosz (PTPPLANETA), francia (TV5MONDE), német (RTL), meg amit akartok, még a bulvárosan hírhedt Budapest tévé is - ha már "Ő" - mármint "Budapest" a világ -, de legalább is az ország közepe (de kabbalatanfolyamot biztos nem fog közvetíteni).


aliz2. :: 2007. szept. 25. 8:11 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: bosszusagegeszseghetkoznapokteve


2007. szept. 26.

(nem) panaszkodom(?)

merthogy utálok panaszkodni. de tegnap, különösen délutántól, kutyául éreztem magam, olyannyira, hogyha rendelt volna a háziorvosom, mégiscsak elmentem azaz elvánszorogtam volna hozzá, -pedig igen-igen ritkán lát!- valami antibiotikum, meg köhögésoldó - házi szereimen kívül nem ártana. Még a lázam is felment vagy 38-ra, ami nálam nagy szó - mert általában az átlagnál alacsonyabb a hőmérsékletem...

ma reggelre jobban vagyok, már oldódik is a köhögés, nehéz még a fejem, de már nem annyira,   mint tegnap. ma délután rendel az orvos, csak el kéne menni. nem tesz jót a szívemnek se ez az állapot, érzem.

utálom, amikor így ki vagyok szolgáltatva. tulajdonképpen magamnak. a testemnek. gátol.

de azt hiszem, remélem, már túl vagyok a nehezén. mármint ennek a megfázásnak.

bár délután, pláne este felé mindig nehezebb.

este felé már minden nehezebb.... 

                                                        -------------------------

és most , délután,igenis panaszkodom, és nem is az egészségi állapotomra elsösorban , hanem az egészségügyi állapotokra:

mivel valóban délutánra újra kicsit rosszabbul lettem, meg hőemelkedés is, örökös izzadással, rászántam magam, hogy elmegyek az un. háziorvosomhoz. Bár, mivel elég vacak idő van kint, hűvösebb is lett, meg esik is - ez kicsit elbizonytalanított, meg hogy szárítani is kellett a hajamat (pedig nem is mostam meg)  Előszedtem a 2006. évi májusi leleteket, amikor ez a háziorvos a fejfájásaim miatt kivizsgálásra küldött: nézték a reflexeimet, nyaki ereimet, szemfenékemet stb, semmi különöset nem találtak... de gondoltam, egyúttal csak bemutatom neki ezeket. Az asszisztensnő torlaszolja el a bejáratot, s közli, hogy már nem rendelnek..  Hogy-hogy? tudtommal 3-7-ig van rendelés. Közli, hogy januártól megváltozott a rendelési idő: csak  4-ig rendelnek. És most mennyi van? Azt mondja 10 perccel múlt 4. És a doktor úr? - kérdem, - pont 4-kor ment el?  Nem, az előbb, itt, nem láttam? - Nem, nem láttam - mondom. De ezek szerint jobb lett volna kihívni. 4-től - mondja, hívhatom a mentőket(!).... Itt abbahagytam a "diskurzust". Feljegyeztem az új rendelési időt a noteszomba , esetleg holnap eljövök, gondoltam, fél nyolctól fél 11-ig lehet... Dühös vagyok, de inkább nem szólok semmit a közben esőkabátjával bibelődő motorja előtt útrakész asszisztensnőnek, még vacillálok, hogy bemenjek-e az udvarban levő patikába, balra, valami vény nélkül kapható gyógyszerért, de inkább kifordulok az utcára, elegem van ebből a megalázó , gyalázatos szituációból. Azért még odaköszönök neki. (mert azért én tudom, mi az illem - én hülye!) A kapu felé hallok valami gyenge férfihangot az asszisztensnő jóval erősebb szavába keveredni. Csak nem? De igen! az orvos(om), ekkor jöhetett ki bentről, láttam -elképedve- később az autójához menni!  Még a gyümölcsöshöz is benéztem visszafelé, és még mindig csak 4 óra 15  volt, mire hazaértem! Jól leizzadva. (Legalább maradtam volna az egyenletes (hősugárzós) melegben otthon.)

Azt hiszem , egy darabig megint nem megyek orvoshoz!


aliz2. :: 2007. szept. 26. 9:14 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: bosszusagegeszseg


2007. szept. 27.

unom!

most már nagyon unom ezt a"betegblogot", betegségről nem is beszélve ... tényleg  nem kéne (kellett volna), hiszen van annyi szép téma (a másik blogon irtam is szobafogságom tévés zenei meg  kulturális élményeiről is), vigasztaló pozitivumokról) s ha a negativumokat rögzitjük, az csak erősiti azokat. Az agykontroll ilyenkor azt mondja: töröld .Végül is meg tehetném, van egy ilyen gomb. De már előbb kellett volna, ha igen.

Ez most akkor a lezárása az ügynek: mégis elmentem délelőtt az orvoshoz: kaptam antibiotikumot, azt hiszem légcsőhurutfélem lett, mindenesetre lefelé kezdtek vándorolni a dolgok, de semmi komolyat nem hallott a sztetoszkopjával.. Jó erős gyógyszert adott, egyszer kell bevenni  egy hétig. A 7 db gyógyszer 1700 Ft. Vizsgálat közben kérték a hirhedt vizitdijat is, zavaromban véletlenül 3 db 100-as helyett csak 210Ft adtam, 100-asnak nézve a 10-est. (hja a szemem se jó, de az orvos egyből észrevette!) A  fejfájásos leleteimmel nem tudott (ő se ) mit kezdeni. Nincs semmi baj szerinte , milyen remekek a nyaki ereim! Csak tudnám miért fáj a fejem most is, tegnap este óta egyfolytában. Eddig a homlokom, egy ideje normális migrén lett belőle. Ez legalább " régi ismerős".

Tegnap este észrevettem , hogy hideg levegőt fújt rám vagy egy órát a hősugárzó, aztán viszont olyan melegre állitottam, hogy megolvasztott drága, pótolhatatlan magnofelvételeket, köztük lányom gyerekkori (anno 1991) sajátversmondását"mi,miért? - "most hogy mondom ezt a verset?") meg zenei kompozícióit is. Meg még egy pár névtelen kazettát, azt se tudom mi volt rajta. Nagyon dühös vagyok magamra!

Ideje most már helyrerázódni.


aliz2. :: 2007. szept. 27. 21:32 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: bosszusagokegeszsegepizodhetkoznapoklanyomnaploSZERUSEG


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése