2021. szeptember 17., péntek

az ambivalens reklámszakember

 tulajdonképpen csak be akartam ugrani a Gesti showra, sikerről kudarcról, kis kiváncsiságból, de ott ragadtam

bár nem én voltam a célközönség, hanem vállalkozóknak, s ők is szervezték (200forintokért)

valamivel lenyűgözött, pedig a végén már kifejezettem gyakorlati tanácsokat adott, vállalkozóknak, számitógéphasználathoz, reklámcélokra



tetszett, hogy bár a cim mindkettőre kitért , szinte csak a kudarcáról beszélt (a Nemzeti vágtabeliről)



tetszett az interaktivitása, természetessége, dinamizmusa

s főleg az, hogy nincs elájulva magától (többre tartja a kreativ ténykedését, pl a musiceleket- de hát gondolom valamiből meg kell élni, eltartani 2 10 12 éves gyerekeit..

de lelkifurdalása is van, épp miattuk is, globálisan, a jövőt tekintve -és ambivalens érzései a reklámszakmájától, ő maga nem vásáról már új dolgokat szinte...

hááát nehéz manapság az élet...

de érdekesen épp ő mutatott rá, hogy nehéz helyzetek , pl most a karantén, ha a változáshoz alkalmazkodunk, kihozhat belólünk rejtett képességeket!

(ezt tanusithatom

s azt is hogy milyen jó, hogy mindez nem a nokia korában tört ránk



pl itt ez a zoom, azelőtt azt se tudtam volna mi fán terem...vagy a zenei közvetések, streamelések, egész jól meg lehetett élni a z online világban...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése