2021. szeptember 18., szombat

író?-olvasó találkozó

 nem hiszem, hogy igazi iró... (bár az öntudata bőven megvan hozzá)



mintha falvédő szövegei lennének

elhasznált szavakkal, bár amik tetszenek bizonyos embereknek, főleg nőknek (mert hiányolják a való életükben)

nem kéne minden eseményre elmennem, csak azért, mert nincs jobb

most is, alig értem rá...de csak elmentem, ki volt számitva az időm, előbb le kellett volna lépnem, de nem volt merszem hozzá (különösen miután meg is szólaltam, Odüsszeusz valósabbá tétele érdekében, mikor a hűség szobraként emlegette... lám a régiek! jelszóval - hiszen volt ott Nauszika meg egyebek, 20 évnyi kalandozás , a hazatérése elodázása közepette)

de az esetii fotókon is látszik, hogy ugrásra készen ülök



el is hagytam a termet, mihelyt a hivatalosabb részé nek vége szakadt, nagynehezen (miután az is kivetközött mivoltából, a személyes kérdések feltétele miatt: milyen jegyben született?!).



a könyvvásárlásról könnyű szívvel lemondtam


10 megjegyzés:

  1. Jól érzékeltetted, mit tud egy dilettáns. Úgy tűnik fel, kezd kihalni a minőségérzék az emberekből, emiatt kap teret az érzéspótlék.
    Igényes kiadónal dolgoztam, ott is könyv lett néha különféle okok miatt némely kéziratokból. A főszerkesztőnk, J. Éva ilyenkor négyszemközt füstölgött: "írót csináltunk belőle".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő selfmademan! Nincs kiadója, maga csinála magát, és fent tudja tartani!

      Törlés
    2. Akkor szuper üzletember. Tudja, mi kell a népnek.

      Törlés
  2. én is úgy tapasztalom, hogy a Könyvtárak programjai akkor "telnek meg", ha az átlagízlést (!) szolgálják, ahogy a fb is teli van Csitáry-Hock T. idézetekkel (meg Oravecz Nóriéval, vagy Aranyosi E. versikékkel)és sorolhatnám, csak a lektűr, a könnyen fogyasztható amire vevők...én is megszívtam, mikor véletlenül ottmaradtam egy Kelényi Angelikai beszélgetésen (döbbenetes)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, én de műveletlen vagyok?! Egyik név sem ismerős 😮 (a könyvtárunkban is volt múltkor egy kis fiatalka írónő, a nevét sose hallottam. Ettől persze még lehet új tehetség.)

      Törlés
    2. attól persze...
      (nem a kor ami számít...:) csak elméláztam, hogy Tompa Andreára összesen ha hárman voltunk kíváncsiak

      Törlés
    3. hát ráismertél? direkt nem irtam nevet...panaszkodott is, hogy hetente lopják a szövegeit!
      Tompa Andrea KLASSZ, DE ő egész más műfaj, ő iró - a minőség nem mérhető mennyiséggel...

      Törlés
    4. Aliz: nem a képéről ismertem rá (nem ismerem), hanem megnéztem a könyvtárotok programját

      Törlés