2021. szeptember 23., csütörtök

frusztrációk, füllentések

 sajnálom, de gyerekkoromban volt néhány csúfps füllentésem, amik miatt néha most is elszomorodom

főleg amiatt, ami a mélyükön van

a vidékiségem meg a zsidóságom


Pesten nyaraltam pár napig a kis unokahugoméknál

egyszer kint voltunk épp a Margitszigeten, ahol egy velem hasonló testvérpárral összebarátkoztunk játék közben, kérdezték hova járok iskolába, s én hirtelen azt mondtam (tudtam, hogy ilyen van) a Marcibányi térre, de aztán, mikor tovább kérdeztek, nemigen volt információm...:(

a másik eset még jobban bánt..a buszra vártunk a K téri iskola előtt, mi a Maros-parti úttörőtáborba vitt .. egy másik iskolabeli lány (azt hiszem cukkolásból) rámkérdezett, hogy én ugye zsidó vagyok, csak úgy uk-muk fukk. én meg egyszerűen azt feleltem hogy nem, azaz csak félig( nem is tudom melyik szülőmet tettem igy nemzsidóvá...) de láthatóan nem nagyon hitt szavaimnak az illető... (akkor meg miért kérdezte!)


hát ez volt két szégyenteljes hazugságom, amit ma is bánok, nem is kicsit

inkább büszkének kellett volna lennem, a vidékiségem meg a zsidóságom miatt.. mint letagadni

ma már igy látom

de legalábbis természetesen elfogadni

vajon milyen tényezők akadályozták ezt meg?!!!!!

ha nem ért volna előzetes frusztráció miattuk, biztos eszem ágába se lett volna

most duplán szégyellem magam

bár akkor is...


szerencsére ezedk egyszeri esetek, dehogy is ismétlődtek! és több hazugságra nem emlékszem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése