2019. május 27., hétfő

volt egy felkavaró éjszakám....

volt egy felkavaró éjszakám, mikor egy percet se tudtam aludni

másnap pótoltam be, Montagh óra helyett, mit már nem pótolhattam be, hiába is vigasztalt vele....

nem tudom, már mi volt a kiváltó oka a nemalvásnak, akkoriban minden este tartogatott valami meglepetésszerűt, de most az az este jut eszembe, amikor lefeküdtél előttem, a padlóra, mint a keresztrefeszitett, .... és én csak ültem és bámultalak, nem tudtam mi ez..csak jóval később (még beszéltünk rendes, jó gyerekekről akiket "csinálunk" én, a tanítványokra, szinjátszóinkra gondoltam, de te lehet hogy másra is mert nem jött ki a szám az összeadáskor, eggyel azt hiszem több volt...) jóval később gondoltam arra, miután megtudtam...a történetedet, hogy lehet, hogy apád miatt vezekelsz, ki bűnöket követett el ellenem, és az egész város zsidósága ellen. , gondolom, megszenvedted (nem is jöttél sokáig kedves városodba, csak faggattál felőle), de később mindez elmúlt, visszajöttél, a "tett színhelyére",  könnyedén s már gondtalan, Attiláról beszéltél, s szobra koszorúzásakor kislányom fejére tetted a kezed: "a tied?" csak ennyit kérdeztél. És én csak bólintottam.


május 21

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ennyit óhajtottam elmondani. A tobbi nema csend...

      Törlés
    2. E.H.G: Értem. De igy is szép.

      Törlés
    3. E.H.G: Elismerem, h. van írói vénád. Egy perces regény, v. egyperces dráma.

      Törlés
    4. kösz, ez tényleg jó lett (hasznára volt a sok elhallgatás:)

      Törlés