2019. május 28., kedd

hagyjál!

azt hittem, rosszul hallok

az első de erős visszautasítást unokámtól

csak azt bátorkodtam megkérdezni tőle (nem kellett volna, közhely): mi újság az óvodában?

mire a válasz, utánkérdéseim után, háromszor is: hagyjál,hagyjál, hagyjál

anyja is megerősítette, miután negyedszerre nála is rákérdeztem, jól hallottam-e

azt mondta nekem az unokám, hogy hagyjam?

igen, jól hallottam


két eset van:  vagy velem van baja az Unokámnak

vagy az óvodával

utóbbi esetben is szívesen magamra venném

***

pár nap múlva megint rákérdeztem, lányomnál, mert nem hagyott nyugodni az ügy
s  ő (lehet, hogy vigaszból?) egy harmadik alternatívát mondott:
sem nem velem, sem az óvodával, hanem a telefonnal volt baja Unokámnak
(mert hol szeret telefonálni, hol nem...)

(nincs mese, meg kell látogatni személyesen!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése