2019. május 30., csütörtök

nem kell a győzelem!

rájöttem: én tulajdonképpen nem szeretek győzni

nem véletlenül állok le oly sokszor a finis előtt

tudom, már, hogy meg tudnám csinálni, és csak azért se csinálom meg!

érthetetlen?

rájövök!

még gondolkodom rajta...

ennek tárgyi levetülése egy másik érthetetlenség, ha nagyon keresek valamit, és megtalálom, nem érzek örömet, ellenkezőleg, valami csalódottságot (talán hogy nem kereshetek tovább, talán hogy ennyi  az egész, amiért volt az a nagy hajcihő?)

---

a két dolog nem is áll olyan messze egymástól

...

nem akarom megtalálni a kincset, nem akarok első lenni, semmiképp

jobb nekem elveszni, elveszettnek lenni

ez olyan bonyolult és szép is

---

mert ugyan mi jöhetne a megtalálás után?!!!!

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. esetleg 🙂 (de azt is keresni kéne:)

      Törlés
    2. lehet , hogy lusta vagyok? 🙁

      Törlés
    3. csakhogy az "újabb céloknál" is ugyanez a mechanizmus működik

      Törlés
  2. A,SZ. van aki úton lenni szeret, van aki megérkezni, van aki elindulni de nem tovább menni, és van aki mindezt együtt vagy különböző variációkbaN

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy látszik én megérkezni (pláne beérkezni) nem (és ebben van is valami riasztóan végleges...(és valóban még egyéb variációk is lehetnek)

      Törlés