2019. május 22., szerda

anyu varrt is nekem...

anyu varrt is nekem, emlékszem (egy fotó hozta elém, egy nagyon szép fekete kiskosztűmszerűséget (azt hiszem valami átalakítás lehetett, eredetileg neki lehetett valamije finom gorgettből)), szép, elegáns, fehér gallérral, a lábamon úgy látom a magas s
arkú drapp körömcipőm van (ez volt az első magas sarkúm...nagylányságom külső jele... jobb lett volna, elegánsabb a fekete, de így is jó), vékony vagyok és elég sikkesen ülök, na mosoly nincs az arcomon

ezt a fotót fotóról fotóztam,valaki elhozta az sokadik érettségi találkozóra, én nem is emlékeztem rá, nem is tudom hanyadikban volt

de megmozgatott....

valahogy mindent előhozott....

amit most nem tudok elmondani. csak érezni

...,

de akárhogy is nézem ezt a csoportfotót, meg kell állapítanom, hogy  -meglepő módon, de - én vagyok rajta a legelegánsabb - ott az első sorban a bal szélen- a fancsali képemmel együtt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése