2019. május 1., szerda

virslik

na megadom a módját május elsején

úgyis eléggé kiürült a spájzom (tegnap nem tudtam frissen bevásárolni)

viszont a hűtöm sötét mélyében(kialudt a lámpája!) találtam -még azért szavatos, júlusig! - virslit!

virslit fogok enni tormával....:) nem is tudom május elsejéken ettem-e , de tudom hogy ez volt a hagyomány

egy virslievésre viszont emlékszem fura módon egy szegedi szabadtéri előadás szünetében volt, réges.régen, s semmi másra nem emlékszem, mit láttam, kivel, csak erre a a virslire, mit szünetben ettünk hátul ...sátraknál...s hogy még elég kislány voltam....

de az jobb is volt . természetesebb, ezek az új, becsomagoltak olyan műizűek (agyontartósitottak is)

mint szinte minden manapság

ki a Maros-partra meg nem megyek , bár javul az idő

de a tömeget se bírom  (újabban?) (az is "műizű" lett:)

4 megjegyzés:

  1. ..persze, hogy nem volt jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E.H.G: Az ízlelőbimbóink és a szimatunk is megöregedett már, azért sem olyan jó sok minden.

      Törlés
    2. kedves vagy-----

      egyébként, úgy látszik estére megjavultak az izlelőbimbóim (lehet, hogy visszafiatalodtam), mert kimentem a Maros-partra , mégis, és onnan éhesen hazatérve, a maradék is izlett (csináltam mellé még tükörtojást, meg ettem hordóskáposztát), szőlőt stb..mindennek remek ize volt! :)

      Törlés
  2. A.S: Mi is virslit ettünk, (mint a ligetben, a Maros partján...) lecsóval.

    VálaszTörlés