2019. május 26., vasárnap

jellemzések


megnézett oldalról, hogy vagyok-e egyáltalán, merthogy annyira vékony voltam, hogy oldalról szinte nem is, vagy csak egy vonal...piros vászonnadrág volt rajtam, trapéz, s kék virágos rövidujjú virágos mintás blúz, a biciklimet helyeztem el épp a gimnázium tövében. Kicsit zavarban. de csak nagyon kicsit,,, hiszen itt én voltam itthon

de ő, mindenhol otthon érezte magát, -tanárom az egyetemről, még egy-két éve - gondoskodott róla, hogy ebből a biztonságérzésből hamar kibillenjek

tanfolyamot jött tartani, egyetemi előkészítőt, egyetemükre pályázó (azt hiszem fizikai származású ) diákjainknak

de előbb erős szavakkal adta értésemre, hogy sz.r jellemzéseket küldünk nekik a diákjainkról, amiből abszolút nem lehet tájékozódniuk

nem árultam el a titkom, hogy a megadott sémákból én mindig csak a pozitívakat választottam ki, hogy a legkedvezőbb képet fessem róluk, de hazugság nélkül,,

(vagy nem is tudom már, annyira kezdő tanár voltam, hogy még nem is juthattam érettségizendő diákok jellemzéséhez? de intő szavai ellenére is később így tettem)

és újra így cselekednék!


2019. május 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése