2019. május 6., hétfő

képek és szövegek

Rájöttem valamire (újabb spanyolviaszk :)
A képek érdekesek csak szinte a fb-ozóknak.Sorozatban lájkolják,másodpercnyi gyorsasággal, annyi idő alatt még gyönyörködni se lehet benne.(látom oldalt az 1p-eket többet egyszerre) Ezek szerint nem olvassák a képek mellé tett szövegeket holott pont fordítva általában - nálam legalább is -a szövegek mellé vannak illesztve képek!
Annyi baj legyen!
De ki olvas engem? Kinek írok? MInek irok?!
Najó , egy-két emberről tudok, mert velük vitatkozni szoktam az írottjaimról :)

20 megjegyzés:

  1. T.G. ez így van, tapasztalom én is.. a képre vetnek egy pillantást, de a szöveg.. főleg, ha túl hosszú is.. nem igazán olvassák el sajnos.

    VálaszTörlés
  2. K.R.K.Számonra a szöveg, a tartalom a lényeg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt én tudom, de te is a kivétel vagy! :)

      Törlés
    2. K.Sz.F: megvén is. Pedig engem mindig letolsz :)

      Törlés
    3. az a stilusom, én csak vitatkozok, szeretettel ::)

      Törlés
    4. G.B. Nagy kedvvel olvasom, de nem vitatkozom :)

      Törlés
    5. a lehető legjobb kombináció! köszönöm :)

      Törlés
    6. T.K. Julika! Tudod úgyis, kik azok, akik olvasnak kép nélkül is. :)

      Törlés
    7. T.K. Írj csak, mindig olvassuk!

      Törlés
    8. Nem gondoltam végig, tényleg .. hálás is vagyok azért! :)

      Törlés
  3. F.E. Julika szeretem az írásaidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösz, aranyos vagy, de nem azért irtam, hogy kiprovokáljam :)

      Törlés
    2. F.E: Belőlem ilyet nem lehet kiprovokálni, ha nem így érzem. :)

      Törlés
  4. J.K. Én például mindent elolvasok amit felteszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azért mindent nem kéne! :)

      Törlés
    2. Judit Király
      Gonda Julia nagyon őszinte és érdekes gondolatokat olvasok Töled,!

      Törlés