2019. május 27., hétfő

intonáció

a reumatológián  az asszisztensnő felvitt fejhangon, erősen tagoltan, orditja a fülembe, ahogy beértem, hogy adjam oda a beutalóm, és a legutóbbi leletem

értem

de miért kell ezt akkora hangerővel és olyan intonációval hozni a tudtomra, mintha hülye (minimum nagyothalló) lennék

mondom is neki

erre ő elismétli ugyanúgy -, hogy csak ezt kérte

jaj, ez az intonáció!

jaj ez az érzékeny fülem!

... de ő is érzékeny lehet....másra


bent a arról beszélünk, hogy különböző okok miatt nem szenvedhetjük, ha massziroznak

a doktornőt zavarja, hogy állandóan dumálnak a fülébe (mint Gedeon bácsi a hajfodrsz)

én egyszerűen nem bírom, ha hozzám érnek (egy idegen)

a kis asszisztentsnő meg borzadozva emlegeti, hogy hjaj csak ne nyúlkáljanak az ő AURÁJÁBA bele....

(azért mégse értem, hhogy akkor miért hasogatja az én aurámat azon az éktelen hangon?!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése