2019. május 7., kedd

kulcskérdés

az jutott eszembe kulcsaimat nézegetve a kulcscsomón, van vagy 8 db szükséges, hogy kiskoromban miért is nem adott anyám nekem egy lakáskulcsot (az is elég lett volna, a kaput soká nem is zártuk)

ha már önállóan közlekedtem egész kicsi kortól fogva, sose kísérgetett, szerintem, és többször volt úgy, hogy zárt ajtóra jöttem haza, olyankor többnyire átmentem a szomszédba az asztalos fürészporszagú műhelyébe és ott vártam míg hazajön anyám, de olyan is volt hogy Vásárhelyről, a nagynénémtől  váratlanul jöttem haza egy este, és anyut hiába vártam, így a szomszédban (kettővel arrább aludtam, ahol nyaraltak ismerős gyerekek, játszótársaim)) másnap reggel kiderült, hogy moziban volt az anyám,,, azt hiszem az ablakon másztam be kora reggel...

meg ki is, ha elment a piacra korán reggel mielőtt felébredtem volna

ez a kulcskérdés  érhetlen.... az is, hogy nekem se jutott eszembe, hogy kérjek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése