2019. május 31., péntek

nem birom...

nem birom ezt az állandó időváltozást, s főleg az állandóan visszatérő esőzést, ezt a kiszámithatatlanságot

azt hiszem, a szervezetem se

tegnap kétszer is begörcsölt a szívem, ma reggel a combom, s utána az a baljós szokásos rosszullét hányingerrel, émelygéssel, pokoli, szerencsére nem bontakozott ki, délután meg az az iszonyú fejbenyillalás

lassú vagyok, s már nem is akarok felgyorsulni

úgy látom, a lassúság lett az én tempóm

lassan járok, hátha igy tovább érek (?)   (sose hittem, de már kezdem....!)



május 31 2

12 megjegyzés:

  1. G.I. Én is nehezen viselem!

    VálaszTörlés
  2. B.É. Julika! Sokan érzünk hasonló rosszul létet! Ez a fronthatás átka ! Semmit nem tehetünk tűrni kell . A fejfájás is pokoli rossz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a fejfajas csak ppppillanatnyi.de tenyleg pokoli.ijesztö.mikor lesz mar normalis ido? Junius van!

      Törlés
    2. B.É. Tavasz sem volt nyár sem lesz ? Megbolondult a természet is !!

      Törlés
    3. Sz.M. Volt nyár. Áprilisban. Amikor minden virágzott tulipántól az orgonáig, aminek májusban kellett volna.Na és hogy sütött a Nap. Most itt a böjtje. A nyári kánikulákban szoktam mondogatni: túl kell élni! Ezt is.

      Törlés
    4. ezt nehezebb, mert abnormális

      Törlés
    5. Sz.M. Ma én is majd szét robbanok, pedig ide nem ért el a front, az eső, de nyugtatom magam. Mi mást tehetünk?

      Törlés
    6. itt napok, hetek? óta folyton esik, ha úgy gondolja...

      Törlés
    7. Sz.M. A május itt is ilyen volt. Tegnap a fürdőszobában bekapcsoltam a hősugárzót, mert úgy éreztem, fázom és mérgelődtem, hogy ilyen még nem volt, hogy jún-ban fűteni kelljen.

      Törlés
    8. hát egész májusban kellett (volna)! fürdőszobában vigyázz a hősugárzóval, viz miatt veszélyes lehet! (inkább fázz!)

      Törlés
    9. Sz.M. Köszönöm, óvatos vagyok

      Törlés