2019. május 30., csütörtök

fáradtság

fáradt vagyok, szinte mindig. Azt mondja erre B.Zs,. hogy a korral jár. )direkt nem teszi elé, hogy öreg-), DE  én a szívemre gyanakszom, arra is van ajánlata, panangin (ő is szedi, én is olykor) meg galagonya tea (erről is tudok, egyszer volt is, de nem nagyon szeretem a gyógyteákat)

kávézgatok, 2-t néha 3-t is, ha megyek valahova este... nehogy elaludjak....pedig tilos lenne, vagy 30 éve eltiltottak minden koffeintól, azóta csak rosszabbodhatott a szívem (azok a fránya, 2, meg 3 ágú billentyűk előbbre léptek elégtelenségben

szeretnék nem fáradt lenni

de folyton már fáradtan ébredek is, sőt

inkább délre, délutánra szedem össze magam, de van úgy, hogy délután is kidőlök,újra

ámbár ha ez valóban az (öreg)korral jár,mit tehetek, örömmel vállalom

de nem hiszem....csak úgy hogy a korral jár valami kór is

mert senki se ha bele az öregségbe, legfeljebb valami betegségbe

vagy nem?

kicsit bizonytalan vagyok, lettem

mégis csak van végelgyengülés, időnk végére mindenünk elkopik

(ámbár vannak annyira energikus öregasszonyok is (bár ritkán látni, legtöbben már csak botladoznak =unk)) de ott van a 90  éves Heller Ági, épp ő mondta magáról, utazásairól (én meg folyton itt ragadok)



május 21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése