2021. május 22., szombat

új/régi élet

 elkezdtem újra élni:


menza-ebéd (maszkban, igazolvánnyal- terasz nincs, hidegnek találják az időt!)

gy.cuki terasz kávé, oroszkrém torta



könyvtár belső udvar - folyóiratok



még nehezen megy minden...




de muszáj erőltetnem..


a cukiban remegett a kezem, s ott hagytam a sarokoszlopon a noteszem, látszik is a fotón




de megvolt érintetlenül... hiszen üres a terasz... a ktár is... még tartózkodnak az emberek

a könyvtár udvaron felboritottam az asztalnál összeboritott székeket...s még egészségi folyóiratokat olvasgattam (szédülésről, álmatlanságról, krónikus fáradtságról)

utána lerogytam a ktár elé egy napos padra, szemlélni ami fölöttem van



a patika meg a bolt már megszokott helyek voltak

de azért alig tudtam megint hazatekerni


a posta előtt leszólitott egy beszédesen szomorú tekintetű asszony.. mondtam neki elhaladtomban, nem tudok leszállni (tényleg nem)...

...

Még idő kell mindenhez. Talán... vissza tudok térni... önmagamhoz... (?)




7 megjegyzés:

  1. Nemrég voltam először boltban ősz óta...Nagyon fura. Az is olyan "szédülős" érzés volt, mikor átmentem a zebrán a lámpánál (a posta, egyebek miatt eddig nem kellett, jó oldalon vannak.:)
    A biciklizésbe szerencsére hamar belejöttem, csak az időjárás lenne végre tartósabban jó.
    Julika, vigyázz Magadra! Majdcsak fel fogunk türelemmel "zárkózni" a régi/újhoz.:)

    VálaszTörlés
  2. B.Zs. Persze,hogy visszatérünk...önmagunkért...meg a családunkért....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez majdnem Zrinyi! :) (Harcolnunk pedig nem akármi okért kell...")

      Törlés
    2. Gazsi Istvánné
      Isten éltessen Juli vigyázz magadra csak fokozatosan térj vissza

      Törlés
    3. Gonda Julia
      Kösz! Nem is tudnék màshogy!

      Törlés
  3. J.B. Nagyon sok boldog névnapot,erőben és egészségben.🌹💝🌹

    VálaszTörlés