2021. május 25., kedd

félálomban

 félálomban még emlékszem két álmomra is, aztán egyre, meg egy versecskére...mire felkelek semmire...

betelefonáltam a Levéltárba, ugyancsak félálmomban, hogy állunk a kutatással? Ismeretlen hang veszi fel a telefont, hivjam délutánt D-t, aki intézi az ilyen ügyeket, időpontegyeztetéssel, de már lehet kutatni... be se mutatkoztam...



nem soká szól a mobilom, D keres, még 11 sincs... lehet kutatni, egyszerre egy embernek, maszkkal, igazolás se kell,, még megkérdem, kivel beszéltem korábban, MA-val (régi tanitványom volt, de nem ismertem meg a hangját, ám ő  igen , az enyémet... pedig mikor azt mondom D-nek, hogy még nem tudom, mikor megyek, nagyon lelassultam..azt mondja hallja a hangomon is.. (M.A. mégis felismerte...hm)

próbálok magamahoz térni...(ha a hangon fáradtan is még a régi, tán nem lesz olyan nehéz(?) :)

1 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    most meg azt olvasom, hogy május 26-tól határozatlan ideig zárva tartanak! Álmodtam? Nem is félig? 🙂

    VálaszTörlés