2021. május 23., vasárnap

szerepek

 Végre - egy kis google segítséggel - sikerült rájönni honnan ismerős nekem két színész a Hölgyek paradicsomában

 a főszereplő Pietro megnyerő, nyilt de szomorkás tekintete áttűnt egy másik filmből (Míg távol voltam) , bár ott nem volt ilyen elegáns és jólfésült , jóval ziláltabb, de ugyanaz mégis ,,,


(Giuseppe Zeno)



a másik egy mellékszereplő nő, akinek a mosolya volt rögtön ismerős

őt is egy egész másfajta filmsorozatban s egész más jellegű szerepben láttam...az Alpesi őrjáratban a rendőrfelügyelőt elcsábitani akaró bohókás lányként...sete.suta botladozásaivaml, itt egy bankár elegáns, kimért , bár szerelmes lányaként...




(Alice Torriani)



milyen érdekes ez!

ugyanazok, és mégis egész mások...

más szerepet öltenek magukra, más jelmezt


kicsit úgy vagyok velük, mint mikor nem tudok felismerni hirtelen valakit, egész más környezetben, vagy ruhában ,mint ahol s ahogy megszoktam, (pl bolti eladóként vagy banki alkalmazottként)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése