2021. május 14., péntek

sorozatok

 rabul ejtenek, de mi bennük?

most egy véget ért valószínűleg (Az Alpesi őrjárat), hiszen kigubancolódtak a szálak, mindegyik el lett varrva, még valmelyes megnyugtató happy enddel is

és honnan bennem ez a hiányérzet?

lehetetlen időkben van (nak) és mégis már akkor iziben megnézem, pedig egy hétig akár megnézhetném utólag is a mediaklikken,,

tudom ám, mi hiányzik - ők, a szereplők, a "figurák"?   az emberek (akiket olyannyira személyes ismerősöknek érzek, hogy meg is sértődök , mikor újabban egy egész más filmben , egész más szerepben felfedezem őket  mert nem ugyanazok- nem az "én embereim")

az ő sorsuk érdekel, részletről részletre, mi más?

az emberi sorsok alakulása...

csak ez ami érdekel... érdekes....

remélem lesz valami új folytatás, és újra találkozhatunk.... (már az életben maradókkal)




***

félig jó hir, lesz 6 évad, de várni kell rá...:) (remélem nem felejtem el addig őket:)

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. na persze csak módjával, itt is a minőséget próbálom keresni

      Törlés
    2. G.I.szeretem a környezetet ahol játszódik

      Törlés
    3. az alpesit? csodálatos.....

      Törlés
    4. kifelejtettem, hogy olykor a milió is számit! pl a Hat nővérben is... bár ott máshogy...

      Törlés
  2. Balintne Torok
    ez az a sorozat, amin még véletlenül sem ragadok ott, annyira bugyuta
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    már nem is ragadhatnál, már vége:) de kinek a pap kinek a papné ("bugyuta") 🙂 és honnan tudod, hogy milyen ha nem nézed?
    Válasz1 é.Módosítva
    Gonda Julia
    vagy a Hat növérről beszélsz?, tényleg elég ostobácska, de legalább feminista, az adott korba kell visszahelyezekedni hozzá! én épp a régi kosztűmöket meg enteriőröket szeretem benne! 🙂 bár néha unom a storit...
    Válasz1 é.Módosítva
    Balintne Torok
    Gonda Julia onnan tudom, hogy egyet megnéztem
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    a Hat nővért?

    VálaszTörlés
  3. Paloczi Gabi
    En nem sok ilyet nezek, de azt hiszem hianyzik a belatas masok eletebe. Akar mellettuk , vagy ellenuk foglalunk allast, es hianyzik a megszokott ertesites.
    Valamilyen fokon magunkat jobbnak tartjuk, es ehhez a megerositas hianyzik
    Válasz1 é.Módosítva
    Gonda Julia
    eddig én se néztem, de most ebben a sajátos helyzetben jobb hiján rájuk fanyalodtam

    VálaszTörlés
  4. Válasz1 é.
    Márta Bálint
    A Netflixen kíváló sorozatokat lehet nézni:Brilliáns elmék,Vezércsel stb.
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    nem nézek Neflixet
    Válasz1 é.
    Márta Bálint
    Pedi szeretnéd,nagyon sok klasszikus film is van a kínálatban,de az új filmek is nagyon hamar megjelennek.

    VálaszTörlés