2021. május 18., kedd

HOLNAPTÓL NEM FÁJ A FEJEM (2010)

  2010. máj. 19.

....nem ám, mert igy döntöttem...:) ha III. Richárd elhatározhatta, hogy gonosz lesz, én miért ne határozhatnám el, hogy jó/l leszek! ( jó - jól egyremegy bizonyos szempontból) a CT semmi rendelleneset nem mutatott ki, minden oké, szabályos. Tehát akkor úgy döntöttem, hogy alkalmazkodjon ehhez most már akkor a fejem. Ne fájjon. Ha nincs kimutatható oka, ne legyen kimutatható fájása se. Ha minden oké a leleten, a tükörképen, akkor legyen az a valóságban is. Vegye tudomásul a valóság... még mielőtt megkaptam - megint némi bürokratikus kekeckedés és várakoztatás után, és ezúttal is egyszem orvost se látva (ezúttal gépet se)- a papirt, volt egy élő műsor a Duna tévében, ami a kényszerbetegségeket érintette, és egy idegsebész volt a meghívott vendégorvos, aki kifejtette, hogy a kényszerbetegségeket (is) szerotoninhiány okozza, nos bővül a kör: migrén, depresszió, sőt a háziorvosom - akihez elrohantam a negatív lelettel, nyugtasson meg szóban is - kiegészítette a pánikbetegséggel is. Meg azzal, hogy nem jó beavatkozni a szerotonin szintbe. Mert bár hiánya okozhatja a migrént is, valóban, pl, de mást kiválthat a többlet... ha a migrén, depresszió, kényszer-és pánikbetegség közös gyökerű, akkor ha a ezek közül 3-ról sejtem, erősen, hogy pszichikailag összefüggésben lehet (a szerotoninhiány mellett) az önbizalom hiánnyal is- akkor valószinű a 4. is. tehát: migrént is okozhat önbizalomhiány, gyávaság, életfélelem(?) annál inkább itt az önbátorítás: holnaptól nem fáj a fejem, holnaptól bátor leszek, bizakodó, optimista... talán még a Nap is kisüt =(az amúgy is növeli a szerotoninszintet. ) ...... most meg - megint - beugrott egy régi dalszöveg erre a sorra: ,

Holnaptól nem fáj a fejem-----holnaptól nem szeretlek... nos ez utóbbi csak önáltatás lehetett, mert miért nem kezdi el már aznap a nemszeretést, ha olyan biztos benne, hogy meg tudja tenni - nos, az én fejem ma, ilyenkor már, nem fáj, mert többnyire csak reggel zendít rá. ezért a holnapi kezdés. (reggel). Igy hatékonyabb.

(hátha eddig azt programoztam be akarattalan is tudatalatt, hogy reggel fejfájással ébredek. Hát holnaptól nem....!Azértsem.t

5 megjegyzés:

  1. egyébként azóta is fáj/ogat! :)

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok neked, hogy ne fájjon a fejed.Remélem,hogy valóban elhatározás kérdése. Volt, hogy nekem is fájt a fejem hónapokig. Pszichés okai voltak. Nagy volt rajtam a teher. Sokat aggódtam miattuk. Már nem fáj a fejem szinte soha.
    Légy szíves számolj majd be róla, hogy alakult a reggeled! Érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Mint làtható 11 éve irtam..s kommentbe hogy azóta is ..;) talan kicsit ritkult s enyhebb... de en mar..fiatalkorom óta ezzel élek..s halok...

    VálaszTörlés
  4. Jaj, nem figyeltem arra, hogy nem friss a bejegyzés! Bocsánat! Teljesen azt hittem, hogy most írtad, pedig szoktam nézni, hogy mikor született a bejegyzésed.
    Az jó, hogy ritkult és enyhébb, de sajnálom hogy ezzel kell együtt élned. Emlékszem, hogy mikor fejfájós voltam, milyen rossz volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én már megszoktam, szinte az a szokatlan, ha fejfájás nélkül ébredek :) e szerencsére napközben elmúlik...

      Törlés