2021. május 23., vasárnap

arcromlás

 nézem újabb fotóimat, hát akárhogy is nézegetem, rossz fényviszonyokat, friZUrát azaz frizurátlanságot, előnytelen szemüveget is figyelembevéve---- rengeteget öregedett ez az arc, az utóbbi évben, sokkal többet, mint egy év alatt szokott, őszebb vagyok s a ráncaim is megsokasodtak, behálóznak...

kutassam okát?

sose voltam ennyire tartósan fáradt és elcsigázott... én a covidnak tudom be... nem részletezem most hogyan..

lányom szerint lelki oka van (minek nem?)

nomeg sose voltam még 78 éves :) ebben egyet is értünk! :)



9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. de te legalább minden nap sétálsz,!

      Törlés
    2. N.Á. Sétálni KELL! Diktálom másoknak, miközben a magam részére mindig van valami kifogás. Most például esik az eső. Ilyen 'mocsokban' kint? De legalább a növenyek örülnek 🥰.

      Törlés
    3. Gonda Julia
      Itt süt anap..kint is vagyok...

      Törlés
  2. Ugyanezt érzem én is. Öregedett az arcom a Covid idején. Nem örülök neki.

    VálaszTörlés
  3. Pont ma készítettem pár képet a gépem kamerájával. Elszörnyedtem. Én nem csak a Covidnak tudom be a változást, az életem változott meg, az hozta magával és a 75 év.

    VálaszTörlés
  4. PERSZE, DE EZ MOST JÓ KIFOGÁS, ÉS SZERINTEM FEL IS GYORSIOTTA A TERMÉSZETES FOLYAMATOKAT!

    VálaszTörlés