2021. május 28., péntek

ÖREGEK

 

  • Ezt a bejegyzést -mindjárt - egy talált cetliről írom ide. (jé, Nádasnak van egy ilyen című könyve: Talált cetlik, de tőle függetlenül használtam e szót: tele vagyok régi jegyzetekkel, azok közt kotorászok ("Kezem kotorászva keresgél,/ hogy jaj, valaha mit akartam.("?) ..... Ezt most ideírom, mert elkallódhat újra, és picit ide is illik (tematikusan), meg nem is olyan rég írtam, egy (később kitépett) noteszlapra (igy lett belőle "cetli"):
  • "2003. szeptember végén, Szeged, Széchenyi tér, fáradtan 1 padon, nyüzsgő egyetemista lányomra várva
  • Az öregek - valószínű (én valószínűsítem immár) - azért ülnek ki különböző padokra (ház elé, sétáló utcára stb.), mert már nehezen mozognak - a külvilág iránti érdeklődésüket viszont még (vagy sőt) nem vesztették el. - Mennének ők most is bele a világba, így viszont a világ jön köréjük (beléjük), sétál el előttük - és minden energiájuk megmaradhat a befogadásra. - Többet is látnak, mert önképük már nem zavar bele a képbe."

4 megjegyzés:

  1. és ekkor még "csak" 60 voltam?!!!

    VálaszTörlés
  2. és Weöresnek is van ilyen című verse: Kodály zenésítette meg: https://www.youtube.com/watch?v=E_gZ9qPDYi4

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, meghallgattam és a verset betettem a Versek blogomba.

    VálaszTörlés