2021. május 11., kedd

ricsaj

 valami elképesztő, fülsiketitó ricsajozásra ébredtem az ablakom előtti játszótérről...

felhúztam a redőnyt, hogy szemügyre vegyem a csendháboritó hadat...

hát meglepődtem: alig pár vékonyka óvódáskorú szaladgált a játszótéren, tán még nagycssoportosoknak se látszottak?!!

papirpoharakért jöttek két padon ülő felnőtthöz, üditőket  kértek bele...

honnan szalajthatták őket?!

kénytelen voltam átmenni a másik szobába, de még ott is hallottam éktelen  hangjukat...

hogy honnan szorult beléjük, ekkora...azt se értem...

(Félreértések elkerülése végett megjegyzem: még sose zavartak játszótéri hangok, s  amúgy is imádom a gyerekeket...de itt most valami nem stimmelt! Ezért is a covid a felelős?!!!)

3 megjegyzés:

  1. Anyu házának a háta mögött is volt egy játszótér. Ott figyeltem meg, hogy a gyerekek nem tudnak már csendben játszani, csak kiabálni, a másik hangját túlszárnyalni, visítozni. Érdekes volt látni, hogy a szülőket nem zavarta, ők egy-két padon beszélgettek. Engem zavart, pedig én sem vagyok gyerekellenes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt a két felnőttet se zavarta...engem is most először (valami megváltozott!!!)

      Törlés
    2. velem lehet baj! minden zaj irritál (amiket eddig észre se vehettem! :(

      Törlés