2019. április 24., szerda

törzshely


igen, úgy látszik, hogy törzshelyem lett (lesz) a pad a régi, lebontott zsinagógánk közelében.a zsinagógát idéző emlékjel közelében

nyugtalan voltam egész nap, érdekes, itt, estefelé megnyugodtam

az a rengeteg fehér kavics előttem, mikből egyet meg is emelt egy nő, tovahaladó férjének felmutatva, tán el is emelte volna, ha épp nem nézek rá árgus szemekkel

remélem, nem hordják szét

én majdnem úgy ülök itt mellette - jut eszembe - mintha őrizném a köveket... egy-egy lelket

a mártírok emlékét

lehet, hogy lelkük idejár vissza?
(épp most egy bagoly huhogott)

mindenesetre itt nyugalom van és béke

én azt hiszem, ebben a hatágú csillagban erő van

tetszik az elhaladóknak is ez a hely, ha fogalmuk sincs jelentéséről

érzik, hogy valami szakrális....

ápr. 21

8 megjegyzés:

  1. SZ.M.Épp akartam kérdezni, hogy a kavicsok le vannak-e betonozva?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos nincsenek, de nem is lehetne(? )gyönyörűen csillognak a maguk germészetességében....de rendórság előtt van meg a térfigyelő kamerák,Persze attól még, lába fog kelni egy párnak biztos...

      Törlés
  2. K.R.K.Nagyon szép emlékhely. Sajnos csak a képeiden láthatom.

    VálaszTörlés
  3. H.M.M. Nem lehet kenyelmes a kavicsokon jarni Plane idos embereknek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De miert kene jarni rajta? Nem azert van ott.

      Törlés
    2. H.M.M. Ha valaki az emlekmuhoz akar menni vagy van mas lehetoseg is a megkozelitesre?

      Törlés
    3. H.M.M. pl egy viragot vagy kovet akar letenni oda?

      Törlés
    4. Nem kell odaig menni.most is a csillag egyik meszkopantjara raktuk a mecsest

      Törlés