2019. április 21., vasárnap

nincs áldás?

Mindig meghallgattam, néztem a tévében  János Pál pápa húsvéti áldását (Urbi et Orbi)és izgalommal vártam, m9kor kerül a magyar nyelvű áldásmondásra a sor, és élveztem, ahogy nyelvbotlással, nem tökéletes kiejtéssel,  de mégis csak megkaptuk az áldásunkat, a magunk nyelvén. Élmény volt.

Most, nincs tévém, de a Duna tévé élő adására mentem..

és a pápa idő előtt elbúcsúzott

áldás nélkül

sajnálom



vagy lett volna csak elszalasztottam? (de nem, visszanéztem)


7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ugyan, az semmi, jelentéktelenség, elsikkadt... nem egy karizmatikus esemény....

      Törlés
    2. Ja, csak mert hiányoltad, azt hittem, fontos. De ha szerinted semmi... :(

      Törlés
  2. Ahogy elhangzott teljesen elsikkadt! Hiaba sertodsz meg rajta:)

    VálaszTörlés
  3. Ahogy elhangzott teljesen elsikkadt! Hiaba sertodsz meg rajta:)

    VálaszTörlés
  4. Sértődöm? Mert semminek, jelentéktelenségnek nevezted? Ezért legfeljebb a pápa sértődhetne meg, de ő nem olvassa. :)

    VálaszTörlés