2019. április 20., szombat

mindig mindenre ráértem

mert én mindig mindenre ráértem

mikre is voltam kapható?

például legépelni disszertáció függelékeként
szociológiai felméréseket
hevenyészett jegyzetpapírokról
s kaptam érte ellenszolgáltatásként
alias honorárium?
hála jeléül Csáth Gézától
az egy elmebeteg nő naplóját
(értsd ahogy akarod
vedd magadra netán ezek után
hisz tényleg bolond voltál)
(persze el se olvastam
s nem is tudom hol van)

vigyáztam kollegák gyerekére
hétvégeken
hogy elszökhessenek kicsit
szabadon "nyaralni"
szőlőt ettünk az eresz alatt
zselé cukorkát is fent a szobában
"ha kérek kapok?"
Attila nagyon aranyos volt
engem gondajulizott
öröm volt vele lenni
tenni-venni
(de anyu is segített...)

ráértem mindenre és mindenkire
sose mondtam nemet semmire senkinek

míg majdnem kicsúszott alólam
a saját külön életem!

de azért időben
észbekaptam
időben(?)

mindenesetre
már nem érek rá
mindenre és mindenkire
hogy olykor magamra se.

válogatós lettem
és önző
ha kell, segítek
de nem határtalanul
és nem bárkinek

felépítettem az életem
lettek főszereplői
nekik segítek
szívesen
(ha tudok)
igen, de lassan én vesztem el
a szerepem

de nem nem érek rá
csak úgy...
semmiképp sem

drága lett az idő nekem




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése