2019. április 18., csütörtök

fatális balesetek

ismétlődő jellegú baleseteim vannak, mik  ismétlődésük miatt gondolkodóba ejtenek

az előbb elcsúsztam (le van kopva a cipőm sarka, nem tudták megcsinálni), és elcsúsztam rajta az előtérben,oldalra esve,s a lendülettől tovább, úgy hogy mivel jobb oldalamra estem, jobb oldalon a falba, ami egész közel volt, jól bevertem a fejemet

el is kóvályogtam, lett is egy kis hányingerem

de feltápászkodtam, és (bevettem 2 rutascorbint, bevérzés ellen) tulajdonképpen jól is vagyok  az alig-hányingert leszámítva, ami azért figyelmeztet nagyobb óvatosságra

csakhogy ez az esés megszólalásig emlékeztet a bicikliesésemre, ott is második etapként jött a falbaverés, pont így

s még korábban vagy fél éve a vonatról így estem le pont erre az oldalamra, és pont olyan érzéssel zöttyent az agyvelőm, mint most , (ott nem volt fal a közelben, szerencsére)

arról nem is beszélve mikor összedőlt alattam egy hokedli és vertem a fejem a mögöttem levő szemétládába

csupa fejbeverés

őrület

bukósisakban kéne közlekednem

most megint nem merek utazni, zötykölni , rázatni a fejem buszon vonaton

vis major

döntött (ingadozásomban) pedig valakinek megígértem hogy felmegyek Pestre az ünnepekre, és a lelkemre is kötötte, hogy nem hagy nyugton, rám telefonál, nehogy már itt kukorékoljak Makón (hát mondtam neki, kukorékolásról (amennyiben az hajnali ébredést jelezhet) szó sem lehet, az én esetemben! :)

19 megjegyzés:

  1. G:E:L:L:Julika ! Ezek az esések figyelmeztetések, el kellene menned orvoshoz, szerintem SÜRGŐSEN!!!!Remélem azért már jobban vagy. Kérlek nagyon vigyázz MAGADRA!!!!!AGGÓDOM!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de az esések okai teljesen mindennapiak!... Jól vagyok (kicsiT szédülősen olykor) Ne aggódj! (Tudod, csalánba nem üt a ménkű (még ha kerülgeti is :)

      Törlés
    2. G.E.L.L.,na ja JULIKA!Értettem !

      Törlés
    3. B.N.M.A. Julika, igaza van Erzsikének, vigyàzz jobban magadra. Azt a cipő pedig dobd ki!!!!

      Törlés
    4. B.N.M.A. Remélem utazol a lànyodékhoz. Én is a fiamékhoz.😊

      Törlés
    5. AHOGY MEGRAM INDOKLÁSSAL: NEM

      Törlés
  2. G. I. Vigyázz magadra a cipő pedig kuka!!!

    VálaszTörlés
  3. B. É,Gyógypapucsra cseréld le a cipőt ! Jobbulást ! És vigyázz a lépteidre . Legyen áldott Ünneped !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Àltalaban mezitlab v zokniban kozlekedek.de most valahogy rajtam maradt az a hulye cipő

      Törlés
    2. B.É, arra gondolj hogy egyedül kell feltápászkodnod az esésböl ami újabb esést is okozhat .

      Törlés
    3. ugyan már, annyira nem vagyok ügyetlen! és olyankor mér FIGYELEK!

      Törlés
  4. A.SZ. én nagyon szórakozott tudok lenni, mert mindenfélén jár az agyam folyton, aminek következményei akár botlások, esések, akár kajaottfelejtés szénné égésig és még sok más. ezért amikor észnél kell lenni, akkor programozom magam erre, hogy: ébresztő, extra figyelem! működik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz.en is masra gondoltam s rohantam...szelesen...allandoan tudatosan kene figyelni arra amit epp csinalunk es csak arra

      Törlés
    2. A.SZ. legalább alkalmanként

      Törlés
  5. B.É. Ezek az esések elkerülhetők lehetnek ha a vérnyomásod nem magas !! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jól vagyok, semi eltsérés :) banális okok miatt esek

      Törlés