2019. április 20., szombat

interjú Istennel(?)


ez a film minden várakozásomat alulmúlta, pedig nagyon vártam, mikor még úgy volt, hogy elutazom ezekben a napokban, direkt sajnáltam, hogy elszalasztom... s most hogy maradtam, elsőre megnéztem. Az előzetes, meg a kérdésfeltevések alapján nagyon fontos filmnek találtam,




Hát, egyik várakozást sem teljesítette be. Tulajdonképpen egy zagyvaság volt.

Ne is beszéljünk róla (egyébként is hiába "interjú", egy kérdése se volt megfelelő, sem kifejtve rá a válasz...

Viszont: milyen nagy szerencse, hogy a végén ellopják a főhős biciklijét, különben biztos (a feltételes ("isteni")jóslat szerint is: "kevés ideje van"....de hát van szabad akarat..) a piros lámpába folyton belerobogó hősünk autókerekek közt végzi

Igy viszont lett happy end meg egy kis álmisztika....




2 megjegyzés:

  1. G.I. Megvakartuk nézni mert jónak tünt,de ezek szerint jobb hogy nem !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért nézzétek, hátha nektek tetszik, sokan voltunk, nagy érdeklődéssel figyelték a többiek...Tán túl sokat vártam tőle....

      Törlés