2019. április 19., péntek

mosolyaink száma

Úgy örülök,ezen a héten már másodszor láttam mosolyogni! - mondta egy kedves hölgy, ahogy kifelé jöttünk a zsinagógakoncertről.

Megköszöntem neki, jólesett a figyelme, s hogy észrevette öntudatlan mosolyom, miről én nem is tudtam)

De ő visszahárította a köszönésem: magának köszönje - mondta

***

Azt szeretem benned, hogy mindig mosolyogsz, mondtam én a napokban régi ismerősömnek,aki tényleg...

erre ő: de mostanában te is....

***

hát jó is lenne, de nem hiszem hogy csak magamnak köszönhetem , inkább annak a parányi kis fél bigyónak, ami szabályozza a szerotonin szintem, nem engedi veszni, csökkenni...

nem akarta én semmi mesterséges beavatkozás ("gyógyszert") elfogadni, de úgy tűnik ez épp a természetes szintet állítja be, szabályozza a szerotoninszintet, ami kell a megfelelő hangulathoz, aminek hiánya válthat ki sokmindent (depressziót, migrént stb)

hát lehet, hogy ezen, egy neurotranszmitteren múlik mosolyaink száma?

MOSOLYOGNI VALÓ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése