2019. április 9., kedd

ez-az

Ezt az embert még sose láttam mosolyogni. most egész más az arca, mint a megszokott komoly, szigorú.

Szélesre húzza a száját, még a szeme is nevet, el van olvadva, le nem veszi a szemét az ebédlőasztalnál kocsiban mellettük levő unokájáról


****


hát én aztán ülhetek ki a napra, ha nyár-, nyir stb fa van a közelben

úgy könnyezik a szemem mintha sírnék, és az orrom is állandóan törölni kell

rájöttem hogy nem is megfázva, hanem (pollen) allergiás vagyok (lettem)

mi jön még?

***

Tulajdonképpen csodálkozhatnánk minden percben, hogy élünk, hogy működünk (bár fogalmunk sincs arról -na jó, nagyon kevés -, hogy hogyan)

Nézem a kézfejem, átütnek rajta a kék erek, hálózatok, a bőr fölöttük -igaz, - egyre ráncosabb és vékonyabb, de teszik a dolgukat

és így a többi...

***

Csak a békepolitika "kifizetődő" hosszú távon, sőt röviden is.

A harc(ok)nak semmi értelme! Csak rengeteg felesleges (olykor vér-)áldozattal jár,

Mikor látják végre be azok is, akiknek módjukban lenne megvalósítan?. De ők sajnos inkábbb "harcolni" szeretnek.

Esztelenül.

1 megjegyzés:

  1. Hirsch Manyi Maria
    Nekem evekkel ezelott egy doktorno azt mondta ahogy oregszel egyre tobbfele allergiad lesz Juli ez bejott
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    sajnos, most döbbentem rá! 🙁 ("sirok" 🙂
    Válasz4 é.Módosítva
    Gonda Julia
    ekcémás is az alkarom, az is allergia lehet (úgy látszik erősödik az immunrendszerünk, hiszen túlteljesit 🙂
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    nem valami bizalomgerjesztő, kibirom, néha nagyon viszket, néha meg semmi...
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    kbirom , egy legfeljebb két napig tart egy-egy alkalommal (van ekcéma elleni krém is , de még odáig se jutottam el...)
    Válasz4 é.


    VálaszTörlés