2019. április 27., szombat

lelassultam


hív be az orvos a váróteremből - nem érti miért nem mozdulok,rohanok

mondom neki, megyek, csak lassan. Nem tudok gyorsan,,, teljesen lelassultam

nem érti

lányom se érti

mi az, hogy lelassultál? - kérdi

hogy magyarázzam meg a számomra is érthetetlent

az orvos rákérdez: valami mozgsázervi...?

nem tudom...mondom bizonytalanul (szerintem komplexebb,s eszembe se jut, hogy beutalót is kéne kérnem a reumatológiára, még a múltkori az időpontom, mikor fájt a derekam, persze eddigre az elmúlt:) de ez a fáradt lassúság tartósnak tűnik..azaz nem is tudom, ez is napszakonként változik

alig volt erőm elmenni a honismereti körre, ott meg elsőnek értem be a Espersit házból a múzeumba, nem is értettem, hogy maradhattak annyira le a tobbiek mintha egy lassított felvétel lettek volna

nem értek (én se) semmit,,,,,



ápr 25

1 megjegyzés:

  1. Katika Szekeres Ferencné
    Aztán meg a Hagymaházhoz.
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    ja! 🙂 (akkor is még rohanásban 🙂, de még elötte a levéltárba is!!!!



    VálaszTörlés