2019. április 6., szombat

menza

Nem bírom a menzát, na. Mégse...

A tömeget, körülöttem ormótlanul viszik vissza az ételt, félrébb húzódom

Fél adag levest kértem, de teljes adagot fizettetnek, vennék savanyút vagy befőttet a másodikhoz, de nem férne a tálcámra, a pénztárosnő erre segítőkészen kalamolni kezd a tálcámon a tálam közt, átrendezi, úgy hogy a különböző árnyalatú kékre(!) festett körmeivel beléjük nyúl. Nem is veszek savanyút! egyébként csoda, hogy a helyén ül,általában nem szokott, mindig elcsámborog, s várni kell rá, (aztán megcsodálni ( tegnap) a szép piros fülbevalóját....a mögöttem levő legalább is ezt teszi...)

(Később, miután megebédeltem mégis csak odamerészkedtem egy meggy befőttért. Mikor nem volt senki a sorban. Lemérték, (biztonság kedvéért most én tettem mérlegre a kis tálat) csak 170 Ft volt....)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése