2019. április 1., hétfő

"Én nem kedvelem a gyönyört"

Úgy fotóznék le egy virágzó ágat, hogy pont az út közepén állok

Jön is egy biciklis, megtorpanok

_Hát maga mit csinál?- kérdi

_Fotózok, Hogy megmaradjon ez a gyönyörűség...

--Én nem kedvelem a gyönyört! - jelenti ki, miközben leszáll a bicikliről... -Virágok... Ilyenek nem....

Fejét csóválva megy be az épületbe, rá se nézve a virágokra, hiába mondom, próbálja meg....

Csak nézek utána, a leeresztett fényképezőgéppel,

Jelzem én se voltam régebben ennyire oda értük, de az már nagyon régen volt....És azért ennyire kategorikusan elutasító sohase lehettem...Legfeljebb nem vettem észre, hogy milyen gyönyörűek...de ez se igaz, gyerekkoromban is már odavoltam értük, csak lehet, hogy a munkás éveimben  nem annyira, mert nem tudtam rájuk időt fordítani... mint ahogy sokminden másra sem.


4 megjegyzés:

  1. Sz.M. Ami leginkább elkeserít, az a szeretetlenség. Legyen az virág, embertársam, vagy jómagam felé célozva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem volt velem semmi baja! szerintem nem szeretetlen, csak ilyen... (még?)

      Törlés
    2. Sz.M. Belefáradt az életbe?

      Törlés
    3. a még nem azt jelzi részemről, de nem tudhatjuk okát

      Törlés