2019. április 25., csütörtök

miért is járok rajzolni?

na te is milyen fitt vagy - szól rám rajzköri társam, miután ledobtam magam egy székre s bambán , ziláltan meredtem a semmibe

nem is volt kedvem semmihez

miért is jöttem el

a modelleknek kitett szobrok is inkább taszítottak: a hetyke, szabálytalan arcú samott kis fruska,meg a tenyeres-talpas szoc. reál, bronz akt :)

miér is jöttem el. morfondiroztam már félhangosan, de már rajzolgatás közben

nagyon jól tetted, ne már hogy magányosan ülj helyette otthon - igy ők

nade itt csak rontom a hangulatot

dehogyis - tiltakoztak

tényleg jólesett

utóvégre az ember nem csak a szobormodellek miatt jár rajzkörre....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hogy elmentél, mert az a rajz nagyon jól sikerült. Amikor ránéztem, első gondolatom volt, hogy milyen jó tartású ez a fiatal lány. Szép egyenes hátat rajzoltál neki, de a test egyéb arányait is nagyon jónak érzékeltem. És az arcban is volt valami megkapó. Összességében nagyon tetszett a rajz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösz szépen, az igazság az, hogy nem ment előszörre, másodszorra se...sehogyse, és neki is fogtam a másik modellhez, aztán már a vége felé visszatértem a kis bronz akthoz... tényleg a többiek is azt mondták, hogy jó lett, kis finom,, az alsó felével(!) még a szobrász mentorunk is meg volt elégedve... olyan érdekes volt, hogy harmadszorra egyből felvázoltam (teljesen elengedve magam)...az eredetihez képest viszont nyúlánkabb lett, a modell kerekebb, tenyeres-talpas kicsit... kösz hogy tetszik (mégis)...az alkotás útjai kifürkészhetetlenek

      Törlés