2022. június 1., szerda

TESZTELGETÉS 2009 JUNIUS 1

 

itt ülök (na nem éppen csillámló sziklafalon) , hanem a számítógép előtt, pontosabban nem is ülök, hanem rostokolok, mert csak fejhallgatóval tudom hallgatni az mp3ra vett előadásokat a media playeren, azokat amiken nem voltam jelen a Szintézis Szabadegyetem-i hétvégeken - szerencsére nincs belőlük sok, főleg pár korai reggeli óra - késés miatt, egyedül az első nap nem tudtam elmenni (azt már pótoltam) és december közepén egyik nap se - pedig egy sarkalatos téma volt akkor napirenden (pszi-kutatások), most azt pótolnám, de olyan zajos a felvétel, hogy eléggé megvisel, hiába érdekel(ne) a téma, úgy kell kiszűrni

közben ellenőriztem a kapott kulccsal a személyiségtipus felmérő tesztem, - mert sajna épp azon se voltam ott - ez "elszórakoztatott" - kire lenne az ember kiváncsibb, ha őszinte, mint magára... persze, sokkal okosabb magam felől a teszt tükrében se lettem, hiszen a válaszokat is - akármilyen rafináltan voltak összeállitva a kérdések - én adtam...

az előbb a kommentjeimben épp arra válaszolgattam, hogy -leleepleztek:-ellentmondásos vagyok, (látszólag?) egymásnak ellentmondó bejegyzésem alapján:) (lásd: http://lineas.freeblog.hu/archives/2009/05/29/savuoti_virrasztas/ ill.

http://lineas.freeblog.hu/archives/2009/05/28/hol_vagyok_otthon/ után írt kommenteket!

hát akkor nézzük, lepleződjünk tovább; milyen vagyok még: úgyis elblicceltem annak idején az ilyen jellegű blogközösségi körfeladatokat

hát, mitagadás "az ezotéria területére sorolható jelenségekbe vetett hit mértéke inkább "kritikátlanul hiszékeny", mint "végletesen szkeptikus"... (a 8-40-es skálából a 31, közelebb van a hiszékenység felső határához - de maradjunk jelző nélkül, vagy mondjuk inkább "hiszékeny"? esetleg: "elég" hiszékeny, bár nem tetszik a szó! annál is inkább, mert többnyire azt "hiszem" el, amiről tapasztalatom van!méghozzá előzetes!

 annak viszont örülök (pedig lehet, hogy manapság nem kéne!), hogy abszolút nem vagyok se agresszív se viszálykodó" (talán szinte kórosan nem! - ez már lehet, hogy önveszélyes?)

kontroll szempontjából (belső-külső, illetve interperszonális) szempontból is teljesen kiegyensúlyozott a képlet. - ahogy én tudom értelmezni a számarányokat.

Viszont a "szorongási" teszt nagyon magas értéket mutat! (na most ezért is szoronghatok?! :(  

 A spirituális beállítottság mértéke szerint pedig a legfelső csoportban , igaz, annak azért az alján állhatok: (25-30-as skálán a 26-ommal), de olyan szép az értékelési szöveg, és útmutató, hogy idebiggyesztem (miért jó ez?):

"Ön egy igazi spirituális ember! Életét a magasabb szempontok vezérlik, képes észrevenni a másokban és a dolgokban rejlő mélyebb tartalmat is. Tartsa meg ezt a szép szokását, éljen mindig boldogabban maga és mások örömére!",

(így legyen! :)


aliz2. :: 2009. jún. 1. 14:00 :: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése