2022. június 20., hétfő

rajzolni kéne

 hetente kedden 2-től, van is meg nincs is rajzkörünk, de azért vigyázunk rá, hogy fennmaradjon

a múzeum kiállitótermébe szorultunk, a még fennálló kerámiákból csemegézve

én tündérilonát választottam, a környéki ornamentikája nélkül, csak a lányalakot, de nem nagyon ment_





félbehagyva ki is sétáltam a múzeumkertbe, hát ott oly csodaszép volt minden a maga friss zöldellésében, hogy arra gondoltam, minek ezt lefesteni, elég lesz lefotózni:


tejesen lenyűgözött a természet szépsége, hozzá képest, tényleg, mi csak erőlködünk (?)



bár egy társam igazán szépet alkotott itt kint, közben:



aztán  csak befejeztem a halovány tündéremet...






(s elvágtattam egy irodalmi-zenei eseményre, a könyvtárba) (tündéremet hátrahagyva)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése