2022. június 12., vasárnap

KÖZVÉLEMÉNYKUTATÓ KÉT KÉRDÉS 2012 JUNIUS 12

 csöng a vezetékes telefon

a másik szobában, én ennek a végében ülök a számitógépemnél , az iróasztalnál

sietnem kell hogy odaérjek, mielőtt lecsöng, és bekapcsol az üzenetrögzitő

persze ha tudnám, hogy megint valami KFT hiv, nem is sietnék... (el se indulnék)

-két kérdést tennének fel,

-hát ha tényleg 2, akkor hajlandó is vagyok válaszolni,

-az egyik az, hogy mivel főzök : zsirral, étolajjal, vagy olivaolajjal

-a másikra nem kell pontosan válaszolnom, ez a korosztályomra vonatkozna

-de egyből "bevallom", bátran, csak hogy mielőbb szabadulhassak, hogy 69 vagyok

-mire a "kft", akkor ugye nem is hivhat meg egy ELŐADÁSRA?...

-miért? úgy gondolja, hogy aki ennyire öreg, már járni se tud, hogy elmenjen rá...?...

(pedig eddig azt hittem, hogy épp a mi korosztályunkat célozzák meg termékbemutatós(?) "előadásokkal".... persze engem eddig se nagy sikerrel)

........

alig ülök le újra az iróasztalhoz, megint csöng a telefon, (nocsak, bizonyitani kell a járásképességemet?) de ezúttal egy másik kft jelentkezik be (bár ugyanazzal a háttérzajjal), és megint 2 kérdéssel, és csak az egyikre várnak pontos választ, valami edényfélére... de félbemarad a dolog,... a korosztályomra való rákérdezésre már nem is kerül sor!

....

azt hiszem, most már tényleg titkosítom a telefonszámom....

"korosztályom"tól függetlenül!



aliz2. :: 2012. jún. 12. 15:04 :: 5 komment :: Címkék: bosszúságok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése