2022. június 29., szerda

lányom kézirata

 lányom ritkán ír a facebookra, ő olyan elhallgatós tipus, legalább is a facebookon, fontos és közérdekű dolgokat se közöl, néha meglepő módon kivételt tesz - olyankor élénk rá a reagálás..mint most is,...

kép egy strandszatyron, rajta  4 általa szerkesztett könyv 



szöveg:

Adjatok tanácsot: mit érdemes olvasni a nyaralás alatt?
Mivel évközben én is ipari mennyiségben olvasok, ezért nyárra különösen szigorúan csak olyan könyveket keresek, amik szórakoztatnak, kikapcsolnak, felemelnek. Az idei könyvhétre csupa olyan könyvet szerkesztettem, amiket szívesen betennék a strandszaryorba, de ezeket már olvastam. Akkor én ezeket most ajánlom nektek, Ti pedig légy szíves ajánljatok nekem.

nos, özönlöttek a tippek

legjobban azon csodálkoztam, hogy köztük olyanok is, amit ugyancsak ő szerkesztett (gondolták, hogy olvasás nélkül szerkesztette? :)

s köztük olyan is, amit nyilvánvalóan már olvasott )pl a klasszikus Boodenbrrok ház!

legjobban ez a kép lepett meg:


tehát itt saját kézirata (amit úgy tudom a tricikli fesztiválon, minek vezető részese volt Szegeden  elárverezték - nem tudni mennyiért)

ime, milyen szép: 


manapság már nem készülnek ilyen kéziratok (se)...mindent elnyel a gép, a digitalizáció--- ahol az esetleges javitások se látszanak

félek  -sajátos módon, de valahogy el fog tűnni az IRodalom is(?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése